Hallojsan!

Helgen har varit bra och de startade med en fika på stan med Emelie och hennes kompis :) de va trevligt! Vi skulle fika på ett café som hette Café Göteborg, men de va fullt och vi kände inte att vi ville sitta ute :P så vi gick på Café station istället, de va gott! Jag och Rickard grillade på kvällen, men de va några konstiga chorizo så Rickard åt hamburgare istället men jag tyckte dom va helt okej :)
Igår så va vi och köpte ett nät till balkongen för att kunna ha ett fönster öppet när de blir varmt :P Vi ha inte funderat ut hur vi ska sätta upp den ännu ^^ Vi grillade svamp och fläskfilé till middag, de va smaskens!!
Sen så fick jag även ett par vandringskängor igår som de va mer än 50% på :D så på kvällen provade jag dom. Kändes bra i morse när jag vaknade efter att ha gått dagen innan. Brukar alltid va svullen om fötterna och kan knappt ta mej fram...de va inte så i morse, så skönt :D
Idag så har Rickard cyklat och sprungit och medans jag och Hugo har legat i sängen och slumrat ett tag :)) de va skönt. Nu ska vi gå ut en sväng då de är så fint väder, och jag tro Steve få följa med oxå. Zlatan bryr sej inte ändå.

Nämen ha de! kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0