2012-05-30

Hallojsan, nu va de ett tag sen jag skrev här, men ha haft fullt upp med att vara mamma :) Men igår så fick jag hem ett paket jag beställt, äntligen har jag en diskreda ;) Sen hade jag även beställt en sak som heter "lilla EDA" Det är en sak som man har både diskborsten och trasan på så dom kommer upp från bänken. (kan lägga upp bilder). Igår så var jag och Hugo på BVC för att väga, mäta och ta sprutor. Han va så duktig pojken min <3 Han skrattade och va glad innan han fick sprutorna sen blev han ledsen ett tag men innan vi gick så va han glad igen :D Idag är han lite svullen på vänster ben men han verkar inte ha ont! Hon sa att dom kunde bli grinig av sprutorna men han va glad hela kvällen igår och idag är han oxå glad, pratar som bara den :D
Igår va vi även på en liten promenad på 3.7 km :)
Nee nu ska jag umgås med den finaste pojken i världen :D

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0