Mammaliv

Nu va de ju ca 1v sen jag skrev här, men jag har haft fullt upp med värkar, förlossning och moderskap ;P
Den 22/2-12, kl 14.33 kom våran ängel Hugo till världen. Han va 53 cm lång och vägde 3980g. Vi fick åka hem på lördag eftermiddag efter de att doktorn kollat honom. Han gick ner nästan 10% av sin födelsevikt så han få äta ersättning nu med, men nu när dom från BVC va här i tisdags så hade han gått upp fint :)
Vi ha varit ute nästan varje dag med vagnen, skönt väder de ha varit i veckan.
Man sover väl i genomsnitt ca 5 timmar per dygn känns de som, men ändå känner man sej utvilad :)
Nee nu ska jag fortsätta se Big Brother.

Jag älskar min familj <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0