Sorgens dag :(

Idag så vaknade vi alla 3 typ runt halv 8 :) sen dess ha Hugo varit vaken, sov kanske 15-20 min för ett tag sen.
Snart är de nog dags för han att äta, men än är han glad :)
Nu till rubriken...för nån timme sen så kom Mickas mamma och sa att de va en katt som låg på vägen..överkörd!
Det va familjens katt Smulan som gått på vägen och kommit ivägen för en bil =( och denna/denne stannade ej...förbannad blir man!! Så jag, mamma och madde grät och stackars Hugo visste inte va de va frågan om så han började gråta oxå. Nu ha de varit begravning för henne, dock kunde jag inte vara med då Hugo inte va med på noterna.
Senare idag ska vi nog gå på en promenad och jag ska hjälpa mamma att röja lite! Efter de ser vi väl vad som händer.

kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0