Panik!!

Jag blev kvar några dagar till i bursjö pga att ett fäste till bilen gick sönder och bilen gick ej att köra nu, skönt för både oss och katterna, dock saknar jag R som åkte tåget hem igår morse då han skulle repa på kvällen och jobb nu i veckan oxå då såklart! Imorse när jag skulle byta 2a blöjan för dagen så märkte jag att jag inte hade några blöjor kvar (!!!!). Som tur va mamma hemma ännu så jag åkte in med henne på jobbet och sen tog jag bilen hem xD bra man känner sej...jaja de gick ju bra ändå så nu ha han fått en ny blöja och sitter ni i babysittern på (!) bordet. Han är bortskämd redan...när han satt på golvet så grina han och gnydde.. när jag satte upp han på bordet skrattade han :P TOK! hehe.
Idag ska jag väl iaf tömma diskmaskinen och se om jag kommer ut på en promenad.

ha de! kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0