Hemma vid!

Igår kväll runt 19 kom vi hem, de känns lite både och, skönt att komma hem till sej fast tråkigt att fara från familjen. R bytte ju den där delen på bilen igår som mamma hämtade och medans så pratade jag lite med systern hans. Sen åkte jag hem till mor och far igen för att packa ihop och spela lite monopol shnom jag för övrigt fick låna med mej hem så jag och R spelade lite igår ;D de är kul!

Jag borde städa idag, men få jag se om jag orkar, har tränigsvärk i armarna och sen jag bar Hugo igår när Rs syster skulle ut med hunden sin. Och bak i benen som jag haft ont sen i måndags, då jag rensade mammas rabatt i söndags, skönt att kunna gå ut och bara vara eller rensa ogräs, de är ju inte lika naturligt att göra de här hemma.
Blir nån middag med falukorv idag, vet dock inte va de blir till.

ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0