11/1-12

I onsdags så var vi på föräldrautbildning del 1. Då fick vi bl.a veta mer om bedövningar och allmänt om förlossning. Sen i måndags så var vi på föräldrautbildningen del 2 där hon berättade lite om varför de blir kejsarsnitt och sen var de mycket om amning och så. Sen på kvällen tvättade jag täcken och sängkläder till spjälsängen och vagnen, tvättade även lite kläder. När allt va klart så bäddade jag i ordning spjälsängen, gud så mysigt nu när allting är klart, bara att vänta på att den ska dimpa ner ;D

Idag har jag lagt in alla barnkläder i lådor så allting är klart ! :) nu ska jag bra köpa ullinlägg som man ska använda så man inte får mjölkstockning.

hejsålänge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0