Jodå!

Igår va jag ju till BM på förmiddagen, men hon va försenad så jag fick vänta en halvtimme mer. Men men jag har ju ingen brådska iaf. Allt såg bra ut, men hon tog inget blodprov! När jag va klar där så gick jag på affären och köpte hjärtchoklad till Rickard ;P (han tyckte om dom) sen när jag kom hem så åt jag makaroner och skinka, då de inte va så mkt köttbullar när vi åt de dagen innan. Hade ont i huvudet så låg bara och vilade på eftermiddagen och skrev till Rickard och frågade om han kunde köpa alvedon på vägen hem :) Middagen va inget speciellt, jag tog fram kasslergratäng och kokade ris. Jag bakade även kladdkaka till honom. Han gick och tränade på gymmet igår med, men jag hade fortfarande ont i huvudet så jag följde inte med. Istället gjorde jag iordning efterrätten till Rickard. Skärde ut en bit som ett hjärta sen strödde jag floursocker på det, spritsade grädde på sidan och rev choklad över den. Det vart väl rätt så fint haha!

Idag kändes de lite i huvudet, men tog imorse så nu är de borta, måste dricka mkt vatten idag då jag tro de va brist på vatten som gjorde att jag fick ont i huvudet igår :P Blir flygande jakob idag, men har inga bananer...men få bli bra utan då.


Slänger upp en bild på de fina vädret som va igår när jag gick hem.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad bra att du hittade ett recept som funkade utan äggen ;) Lät väldigt gulligt och gott! Ja vatten är viktigt för kropp och skalle, men vet hur det är. Dricker för lite jag med. Någon sa att man lägga i bär eller citron så blire godare :D



Svar: Det var en sådan där stor toa med flera toaletter innuti och pissoarer för att inte glömma! Tur att ingen stod där och pissade när jag kom in hahaha! PINSAMT!

2012-02-16 @ 18:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0