Finvädret ute!

Igår hände de inte så mkt, åt fisk till lunch och R tränade med sin arbetskompis på Gammlia, på medley.
Till middag åt vi bara pasta och köttbullar, de va ju enkelt att göra.

Åt frukost när R for på jobbet, macka och vatten, sen till lunch vart de pastagratäng som fanns i frysen :) Till mellanmål blev de fil med musli sen en macka till de.
Idag är de ju förresten fettisdagen och den internationella pannkaksdagen! :D så de blir pannkaka till middag!
Och som rubriken säger är de fint väder idag, men jag har inte varit ute ännu, få se om de blir nått sen :)
På tal om nått annat...jag va och duschade nyss och jag är inte säker..men jag tror att vattnet kanske har gått..eller jag torkade mej på benet, men de kom nästan tillbaka och rann efter benet igen. Jag väntar och ser vad som händer! :) Jag är ju som sagt inte säker..nästan inte ens 50%
Ni märker väl om de händer nått, kommer ju som sagt säga till om och när vi är på väg till BB, på sjukhuset dåra och inte Big Brother :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0