Söndag

Det var mkt trevligt i fredags, vi åt svampsås och pasta sen så pratade vi lite grann innan vi skulle ta bussen in till stan. Vi gick på bion och skulle köpa biljetter till hunger gamas (som filmen hette, jag skrev fel i förra inlägget) men då fanns de endast 8 platser kvar och dom va spridda, så de blev att vi gick på safe house istället och den va oxå bra. Men hunger games skulle börja kl 21 och safe house började 20.30 så vi sprang på hemmakväll för att köpa nått att tugga på :P vi hann inte riktigt tills de började, men tur de är 5 min reklam innan ;) vi satt i sofforna längst bak i salongen, de va riktigt najs faktiskt.
Sen tog vi 9an hem för jag tyckte de inte kändes så kul att gå hem själv kl 11 på kvällen.

I går så va jag, Rickard och Hugo runt på ersboda och shoppade, va riktigt roligt, men vädret va mindre roligt...blåst och snö! Sen på kvällen åkte jag och handlade, ganska skönt att gå och strosa runt på affären i lugn och ro :) men såklart saknade jag ju lille pruppen <3 på kvällen snaskade vi på och såg på några avsnitt av twin peaks :D riktigt bra serie även fast den har några år på nacken ;D

Idag så har vi inte gjort mkt alls, jag och 3 av mina kusiner va ut på en liten promenad, men det föll inte alls lillpruppen i smaken :) han ska bara vara i famnen (inbillar mej att de bara är för att han inte ser nått nere i vagnen) men de går bra att stoppa tillbaka honom efter ett tag, hehe.
Ikväll blir de kanske några fler avsnitt av tp, sen blir de partaj.
Uppdaterar kanske imorgon!

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0