Hejsanhejsan!

I onsdags så var jag med Emelie, vi skulle gå till Ica Maxi men de va så konstigt väder och Hugo grinade och man kan ju inte ta upp han ur vagnen då de snöar och blåser.. så vi tog bilen istället. Sen skjutsade jag hem henne, sen åkte jag hem och gjorde iordning palten.
På kvällen där så skjutsade Rickard mej hem till Emelie och vi pratade och pratade, Hugo åt mat oxå. Sen kom han och hämtade mej igen efter han hade varit på rep.

Igår så gjorde jag inte så mkt, tvättade lite och dammsugade. På kvällen så va jag och betalade en lampa som jag köpte på internet, samt att jag slängde lite kartong, plast och sånt :) samt tömde krukorna på balkongen, så nu är de bara att plantera nytt om man vill de :) hehe !
Måste köpa planteringsjord i helgen då vi ha köpt tomatplantor :) men frågan är om vi ska göra de i år..känns inte som vi kommer vara hemma så mkt i sommar så dom kanske hinner dö innan dom får vatten.
Igår åt vi spagetti och köttfärssås :) de va länge sen de, så gott va de!

Idag så ska jag väl dammsuga och torka lite golv :) sen ska jag byta gardiner och hänga upp lampan jag va och köpte igår sen få vi se vad som händer. Jag undrar vad vi ska äta idag..jaja jag kommer kanske på något :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0