Hallojsan!

Igår så gjorde jag inte alls många knop, vi åt bara varma mackor i ugnen med kantarellstuvning då jag inte hade ork eller lust att göra nått annat. Efter middagen gick jag, Hugo och Rickard till Ica Maxi, eller jaa Rickard hade cykeln och Hugo låg i vagnen (iaf ett tag till och från). Köpte hink och urvridare till moppen som jag köpte på lördagen. När vi kom hem så såg vi på "På bar gärning" som går på 7an kl 21.00, de är roligt att kolla hur folk reagerar. Igår så handlade de om blinda, om dom fick hjälp och vad folk tyckte när den blinda kom till bankomaten, mor och dotter som stjäler i butiker och partner som trycker ner den andra partnern psykiskt.

Idag så har jag fixat i köket, dammsugat och torkat golvet samt dammsugat på balkongen. Nu håller jag på ordna upp saker som står i fönstren och på byrån, så att de inte ser ut som en klump.
Hugo sover i babysittern bredvid mej nu, vi få se hur länge han tänker ligga där ;D
Det blir blodpudding och bacon till middag. Ikväll kanske de blir lite TP ;)
Nu ska jag ta nått att äta då jag håller på hungra ihjäl känns de som..ha inte ätit nånting sen kl 9.30.

Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0