Haj haj!

Nu va de över en månad sen jag skrev en rad eller två xD men man är som så uppslukad av lille Hugo hehe!
Just nu ligger han i bärselen och sover, han sover alltid bäst på endera mej eller R :) men i tisdags så låg han själv i kanske 30 min iaf så jag hann fixa lite med tvätten.
Igår så städade jag nästan hela dagen, dammsugade och torkade golven, de va ju inte i år höll jag på säga...(även fast de kan vara sant :O) haha ! Men de va skönt att man fick de gjort.
Idag håller jag på att tvätta lite 60-tvätt (dock endast 2 maskiner). Vi bytte ju i sängen så då blir de ju fullt i tvättkorgen på en gång xD haha! Nu ha dom nog gått färdigt så jag ska gå ner och slänga in i torktumlaren.

Förresten så ska jag gå och käka middag hemma hos Anette. Jennie har ju fyllt 20 så vi ska fira henne. Ska även gå på bio efter de, lät som de kanske skulle bli Hunter games, hur ska jag klara att vara ifrån Hugo :O men de går nog bra ;D

ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0