16/1-12

Hallojsan ! Idag ha jag varit hos BM och allt såg bra ut, men bäbis växer över kurvan :P vi få se när den önskas komma ut ;D hoppas den kommer tidigare än vad de är beräknat ! Hade lite ont i ryggen när jag började gå dit, men sen bytte magen av mer och mer...det kändes som magknip i hela magen sen va den stenhård ! Så när jag kom hem värmde jag vetekudden och la på magen. De va skönt !

Emelie kom en sväng och hälsade på och åt mat. Sen ha jag anmält mej på bostaden få se om de kommer upp nån 3a, men de är ju ingen brådska ännu iaf ! :) Nu ska jag se på de okända :D

hejsålänge !

Kommentarer
Postat av: Empan

Tack för den goda tjockpannkakan! ;) Åh vad kul det ska bli att ni snart ska få er lilla flicka/pojke :D

Kraaam!

2012-01-21 @ 12:19:30
Postat av: natalie

Varsågod :) ! Vi längtar oxå <3 hoppas den vill komma snart !!

2012-01-31 @ 12:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0