Slapp-lördag!

Idag ha vi inte gjort mkt alls. Rickard ha sett på skidor och jag sov en sväng medans. Mellan starterna tänkte vi först att vi skulle åka på djurmagazinet för att fråga om dom kanske vet vad de kan vara för fel på Zlatan, alltså om dom kan rekommendera nått speciellt torrfoder, men de va så snårt om tid så vi sa att vi tar de imorgon istället. Sen rensade Rickard lite på balkongen och slängde lite som skulle på returen :) Vi åt lax till middag sen gick vi och spelade lite pingis, jag börjar nu veta vart jag har raketet ;) så vi körde 3 matcher på slutet (dock förlorade jag alla) men de va kul ändå! Nu ikväll pratade jag lite med mamsen och sen kollade vi på gladiatorerna, nu ligger vi i sängen för vi tänker att de kanske inte blir så mkt sömn/vila inom snar framtid, så bäst att passa på medans man kan.

Hoppas ni alla har/haft en rolig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0