Jajamän !

Igår gjorde jag inte alls så mkt, jag åt klyftpotatis och kött till lunch samtidigt som jag kollade på Sjunde himen och sen såg jag på mannen som talar med hundar. Sen duschade jag och tog fram korv som vi skulle äta till middagen. Rickard kom hem och bytte till gymkläder sen åkte han till Medley där han tränar med en arbetskompis. Magen va konstig hela dagen igår, som att man skulle få periodan, sådär molnande värk sen så sparkade den mkt ;D skulle spela pingis igår kväll men de blev inget då de va halv 8 hos mej sen va de Sofias änglar.

Nu ska jag äta lunch, som är pasta och korv med lite kokta grönsaker, sen blire nog att ta ett bad. Efter de ska jag leta upp nått recept på kycklingsoppa. När Rickard kommer hem så blire att äta sen fara och handla de som behövs till veckan. Kanske blir de en pingismatch ikväll ;D de är ju som roligt de! :D

Slänger upp en bild på Steves sköna sovstil xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0