Fredagsmys!

Gjorde pannkaka till lunch idag, de va mumsigt, sen har jag plockat undan lite saker från i veckan för att fixa nån fredagsmys-stämning :) dock va de nästan bara diskningen som jag kunde göra innan ryggen sa ifrån, men jag plockade även undan lite returpack och papper. Men sen va de kört, ha inte dammsugat nått, men måste ju tänka på att samla krafter inför uppdraget oxå, inte bara dra på högsta växeln (inte för att jag skulle kunnat göra de om de va tidigare heller, eftersom ryggen ha varit såhär länge nu). Nu ikväll har jag tagit ett 45 min långt bad, gud så skönt de va! Magen blir så skönt mjuk nästan direkt när man kommit ner och ryggen känns heller inte så mkt. När man ska upp är de som ett helt företag, oj oj oj, men upp kommer man ju tillslut iaf! haha!

Nu ska jag se på the voice Sverige! Ha en fortsatt bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0