En lugn dag!

Idag har jag inte gjort mkt alls då jag inte haft varken orken eller lusten att fixa med nånting. Blev våfflor till middag, de va mums ! ;D har spelat lite wordfeud och harpan! Snart ska vi gå och spela lite pingis så man kanske sätter fart på de som komma skall ;) börjar blir lite less att magen är i vägen om jag ska vara ärlig, sen längtar man ju efter att få hålla h*n i famnen <3 Kanske blir de ett bad senare oxå, beroende på när vi kommer hem från pingisen ;P de är ju bra på tv idag. Först är det halv åtta hos mig, sen är de lyxfällan och efter de är de biggest loser Sverige. (tror de blir lite ont om tid för att bada ;D få bli imorgon istället)

Hoppas alla ha haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0