Torsdag 13/1-11

Hejhej ! Idag åkte jag med bussen som skulle gå 07.38 men kom 07.50 typ. Jag kom till stadshuset runt 08.15, jobbigt att bara sitta och vänta till kl 09.00. Sen så pratade dom i typ 1 timme, sen va de bara att vänta på den personliga intervjun, lät som man skulle få mkt jobb. Men jag hade skickat in fel blankett till polisen så hon skulle skicka in den rätt sen skulle jag få hem den med posten och sen skulle jag lämna in den till dom.
Sen får jag tillgång till kalendern.

Jag ska åka till af imorn istället, jag åkte hem med Rickard vid 11.10.

Nu ska jag röja upp lite i köket och sådär :) sen ska jag chilla lite.

Till middag blir de köttfärssås och pasta, sen ska vi bara kolla på sons of anarchy och softa.
Ha en bra dag!

Kramkram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0