Måndag 17/1-11

Idag så har jag inte gjort så mkt, spelat lite sims ^^ Har oxå fått svar på jobben som jag sökt i Holmsund, dom va tillsatta nu.
Imorn ska jag till tandis, tro om jag får samma predikan imorn som alltid? jag skulle gissa på de ja, de är ju inte lätt att borsta när man är halv senil så man glömmer de, så man går och lägger sej, sen kommer man på de när man lagt sig och då ids man inte kliva upp igen, tänker att jag ska göra de imorn när jag ätit frukost, men man glömmer ju alltför lätt tyvärr xD haha.
Jaja få väl säga att jag ska bättra mej xD

För övrigt väntar jag bara på att blanketten från polisen ska dimpa ner i brevinkastet. Kanske dimper de ner imorn :) sen ska jag gå med de till kommunen.

Jaja, nu orkar jag inte skriva nått mer.

kramkram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0