Tisdag 1/2-11

I lördags var jag och kollade på en häst ute i Innertavle. Det ligger ca 7 km från oss, ska dit till veckan oxå kanske :) ! Det var 10 boxplatser i stallet där hästen stod. Det var en valack, en skimmel, som var 4 år, hade fint steg. Det va fullblod i den. Jag tömkörde den lite. Sen skickade jag ju in polisrapporten till Vikarie/jobbsupport och fick tillgång till kalendern i måndags, så jag fyllde i att jag va tillgänglig tis-fre och dom ringde mej ca 4 timmar efter och jag ska jobba ons-fre nu i veckan. Dom verkar trevliga där ! Nu ska vi snart åka och handla sen blir de träning. Sen ska Emelie komma hit. Jag skriver imorn efter de att jag kommit hem från jobb.

Ha de bra !
kramkram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0