måndag 4/4-2011

Hallojsan :) ! jag har jobbat hela förra månaden på Linnean, jag trivs jättebra där :) nu ska jag få jobba hela april oxå, sen få vi se hur de blir. Jag får veta en månad i taget :)

Igår var jag och Rickard och samlade lite kvistar i skogen sen så satte jag dom i en vas och trädde på fjädrar, de blev fint :) jag gillar påsk, de blir så färggrant :) sen va jag oxå i stallet igår kväll typ vid halv 3 for jag sen kom jag hem halv 6 ^^  

I lördags va Rickards syster och hennes sambo här så vi for på biltema och sen gick jag och hon till Myggorna och karlarna gick på jula ^^ jag hittade rätt mkt saker där :) hehe, en söt tantmössa hittade jag för 30 kr :D den va gullig tycker jag :P

Nu har jag inget mer att skriva, jag uppdaterar senare !

kramkram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0