Torsdag 9/12-10

Halloj ! Jag åkte ju ner till Övik igår kväll och skulle se på lucia på skolan =) Det var en överraskning för Markus och Madde, dom blev jätte glad när dom såg mej, så de va ju kul :)) dom va jätte duktiga på att sjunga och Markus och en kompis till honom som presenterade programmet, dom va super duktiga !
Sen träffade jag ju farmor och farfar där oxå, farmor fyller ju år på lördag, jag vet inte hur jag ska göra, vill ju vara med och gratta henne. Få se hur jag gör med de.
Det va ju tänkt att jag skulle åka hem idag egentligen, men Madde vart så ledsen för att jag skulle fara så jag bestämde mej för att stanna en natt till. Så jag åker hem imorn istället. Eller om jag stannar till lördag, jag vet inte hur jag ska göra ännu, men vill ju hem till Rickard och djuren oxå nu när de är helg. Vi ska ju på stan på lördag oxå för att köpa resten av julklapparna, jag har bara Rickards kvar, men jag få väl smita iväg och försöka hitta nånting =) Just nu sitter jag på familjens bärbara, den är bra den.
Väntar på att Madde ska komma hem och ska väl se på lite tv medans jag väntar.

Jaja, jag uppdaterar mer sedan när jag kommer hem =)

kramkram!

Kommentarer
Postat av: Empelopien

Va mysigt att se ett luciatåg, hade jag också velat se :) Så man får lite mer julkänsla liksom :) Förstår att de saknar dig nu när du inte är hemma. Kul att du får lite tid med dem nu då :)

Kraaam!

2010-12-09 @ 12:56:03
Postat av: Nattis

Jaa, de va mysigt ! :D hehe jaa fast Rickard kommer ju ner idag :DD jaa mamma, Markus och Madde är ju glad iaf ;P

2010-12-10 @ 12:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0