Onsdag 8/12-10

Idag bär de av ner mot Övik, ska fara på lucia som är lite tidigare än andra år :) Madde vet inget, så vi ska överraska henne :P hihi ! Jag har bokat en biljett som man ska hämta ut på stationen. Micka ska oxå ner, så de känns bra, när de är första gången man ska åka tåg ^^ Synd att Rickard inte kan följa med =( kommer sakna honom, men de är ju bara en natt som tur är :)

I morse va de inte en så mysig känsla som kom över oss... nån av katterna hade nämligen lämnat spår efter sej på golvet och mattan, blääääää !! Det va nån som förätit sej och jag tro de va Steve xD hon är ett litet matvrak.
Stackars Rickard klev i de där mysiga..... usch !! Och jag blev den som fick ta upp de.. snacka om att man fick matlust....NOT !

Just nu myser jag med katterna, men ska väl duscha soon :) ! Kanske ta nån macka.
Jag har inte så mkt att skriva mer att skriva nu, men I will keep in touch.

Byebye !

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0