Onsdag 15/12-10

Hejhej ! I söndags kom vi hem till Umeå igen :) skönt !
Idag har jag varit på ett möte på arbetsförmedlingen, de gick väl iaf bättre än förväntat =) har nu sökt 2 jobb och ett vikariat inom hela kommunen.
Sen har jag och Rickard kollat på Sunes Jul :) bättre julkalender de än dom dåliga som har en tendens till att komma varenda december....va hände med de gamla goda julkalendrarna?? :O

Vi har oxå varit på träningen ikväll och sen blev de äggmackor samt Bonde Söker Fru, tycker synd om den där Tomas =/ stackarn !

Nu blire lite fler avsnitt av Sunes Jul :D jippi !!!

Ha de så bra :) kramkram !!


Kommentarer
Postat av: empelopien

Härligt att det gick bra på arbetsförmedlingen :D

Haha men nu tog du väll a i, vissa kalendrar är faktiskt helt okej nowdays. Även om de bästa var på vår tid ;)

Årets kalender är dock helt okej, pappan är ju awsome haha X)

Kraam!

2010-12-17 @ 11:46:13
Postat av: natalie

hahaha jag vet inte de jag ;P men den som hette "en riktig jul" den va bra :D men den i år... jag måste säga pass på den xD hehe

2010-12-17 @ 12:42:22
URL: http://nataliebylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0