Måndag 27/12-10

Hej hallå ! Vilken bra jul de har varit, men den slutade väl lite sådär måste jag säga ! Igår när vi varit hos A och T sen lördags så skulle vi åka hem till min famor och farfar, men de vart lite senare än tänkt för de va en biljävel som vi mötte som körde in i oss.
Så dagen idag har gått åt till att polisanmäla sen åka till försäkringsbolaget men dom i sin tur säger att man inte får ut nått av trafikskadeförsäkringen eller vad de hette...fastän vi har 4 vittnen som kom till platsen då de hände. Och den jävlen som körde på oss bara körde vidare. JÄVLA SMITARE !! fyllekörning garanterat.

Men åter till julen då! Min faster från Märsta med familj är här nu, roligt att träffa dom ! Vi fick ett fint kort på W och D av mamma och pappa fick vi en skrivare och lite annat :) av farmor och farfar fick vi ett presentkort på jysk (välbehövligt) sen av emelie och jennie fick jag en karaff som man då ska ha vin i, men fick även svartvinbärssaft då jag inte dricker vin (A) men den va fin :) av moster fick jag ett bakplåtsställ och en termometer.

Nu sitter jag på datorn som Rickard köpte igår och samtidigt så sa han på skämt "nu när man har köpt den här så händer de väl nått med bilen) och de gjorde de ju oxå, man ska aldrig säga nått sånt där.

Nee nu orkar jag inte skriva nått mer.

hejsålänge !
kramkram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0