6/12-10

Hej allihopa ! Nu var de ett j*vla tag sen jag uppdaterade.. har haft så mkt att göra ! För de första så flyttade jag upp till min älskling i september, då bodde vi på Teg =) sen fick vi en lägenhet på Ålidhem som va inflyttningsbar den 1 november, var nära på att vi inte skulle få flytta in då eftersom dom som bodde här innan hade inte beställt en besiktning, men jag och Rickard cyklade då in till stan, till HSBs kontor och då hade vi tur att dom kunde besikta kl 13.30 den 1/11 och den gick igenom, så vi for och hyrde en släpvagn och flyttade sängen och tvn, samt satte upp matsalsbordet, va fint de är ! Rickard hade tagit ledigt en vecka där vid flytten så vi hann få de mesta i ordning, men de är inte förrän nu i början av december vi börjar komma in i nån sorts vardagsrytm.

Vi har också börjat träna på gymmet som hör till Biologigränd! Känns skönt att börja komma liiite i form.
Vi ska träna idag efter middagen, troligen runt 18-tiden.
Det är ju "Ung och bortskämd" samt "Pensionärsjävlar" de får man ju inte missa.

Nu ska jag städa upp lite i lägenheten och börja tänka ut nån mat.

Ni få ha de så bra och jag lovar att uppdatera oftare.

Kraaaam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0